Login | Register

All times are UTC + 1 hour

It is currently 23 Nov 2017 01:00

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: (Lost and Found)
PostPosted: 04 Apr 2010 20:12 
Averlænding

Vi kender det sikkert nok alle sammen, at man er kommet hjem fra endnu et mægtigt scenarie med en masse gode minder stadig friske i ens baghoved og alt er stadig super godt. Men så tager man sig endelig sammen til at pakke alt sit grej ud og det er oftest i denne situation man finder ud af at man mangler et eller andet fra sin store samling af grej fra scenariet.

Jeg har oprettet denne tråd, som en mulig løsning på dette problem. Jeg håber at folk bruger denne tråd til at kommunikere sammen og igennem et godt og produktivt samarbejde kan sikre, at de fleste af de forsvundne genstande fra scenariet kommer hjem til sin eller sine retmæssige ejere.

Det ville være en god ide at tilfører følgende til ens indlæg på denne tråd:

- En grund beskrivelse af det manglede objekt (hvis det er muligt)

- Noget kontakt information (eventuelt en mail eller et telefon nr.) så man lettere kan komme i kontakt med hinanden og udveksle eventuelle forsvundne ting.

Last edited by Jens Beyer Østergaard on 06 Apr 2010 18:03, edited 15 times in total.

Post subject: Re: (Lost and Fund)– Til os der mangler noget efter det mægtige
PostPosted: 04 Apr 2010 20:17 

Rang: Sergent
tingen er fundet

Last edited by Ole Buhl-Christensen on 05 Apr 2010 17:22, edited 1 time in total.

Post subject: Re: (Lost and Fund)
PostPosted: 04 Apr 2010 20:23 

Jeg mangler mine nøgler - fandt jeg ud af da jeg kom hjem og skulle låse min hoveddør op. kejser øffern at skulle erstatte og vildt besværligt. Jeg er ikke 100% sikker på at de er tabt på spil pladsen, de kunne også være forsvundet på vejen der over, men jeg vil alligevel gøre folk opmærksomme på det. Der er ikke nogle specielle kendetegn ved dem, andet end at det er et ret stort nøglebund.

Hilsen Ann

KL VIII - Freja

PiP

Post subject: Re: (Lost and Fund)
PostPosted: 04 Apr 2010 21:06 
Averlænding

Jeg mangler en grå og sort rygsæk. I rygsækken er der en USB nøgle/stik og noget tøj.

Hvis nogen finde den kan de enten kontakte mig via en PM her på forumet eller på mailadressen Ostergaard1987@gmail.com

Post subject: Re: (Lost and Found)
PostPosted: 05 Apr 2010 08:10 
Averlænding

Rang: Menig
Skulle mene jeg har glemt min ringbrynje derude da jeg tog hjem over, den har lagt på pladsen foran stabsteltet i Norsca lejeren, ved bordene og bænkene vi havde stående, hvis der er nogen der ved hvor den er endt, så vil jeg meget gerne høre fra dem, per pm her på forum.. :D

PostPosted: 05 Apr 2010 08:11 
Averlænding

Jeg har fundet en lille spejder-hovedpude. Sådan en grøn en, der kan pakkes sammen til en lille pose. Fundet i Norsca-lejren blandt Aslaks Kådkarles ting.

Send en pm :)

KL II -Indehaver af Jomfruburet
KL III -Indehaver af Jomfruburet
KL IV -Menig i VII Nuln
KL V -Menig i IV Talabheim
KL VI -Fanebærer for Kådkarlene
KL VII -IV. Talabheim, Sydportsregimentet

PostPosted: 05 Apr 2010 11:48 

jeg mangler en metal skål, og en ske, sidst jeg så dem var de på en bænk midt i voluntairs dela garda's lejr natten til søndag, da jeg hjalp til med opvasken af voluntair's ting ved jeg at den ikke ved et uheld blev pakket ned sammen med fælles grejet.

skeen ser ikke ud af noget specielt. ud over at håndtaget ikke er buet eller formet på nogen speciel måde, den er bare aflang og cirkulær. og den er lavet af rustfrit stål.

skålen er omkring 14-15 cm i diameter og af et bly gråt mat, metal.
der er ingen udsmykning på den, men kanterne på den er ujævne, jeg tror det skal ligne mærker efter en hammer eller lignende, den er dog maskin produceret. og har (hvis jeg husker korrekt) rester af limen fra en mærkat der sad på undersiden. (noget djævelsk stads der ikke var til at skrubbe af).

hvis nogen er faldet over dem kan jeg kontaktes på timlogan475@gmail.com

Last edited by Tim Logan on 06 Apr 2010 02:05, edited 2 times in total.

PostPosted: 05 Apr 2010 17:33 

Jeg mangler en træskål, ca. 20cm i diameter, med inadbuende sider. Der er nok en normal spiseske sammen med den. Sidst set i eller omkring Norsca-stabsteltet.

PostPosted: 06 Apr 2010 17:41 

Vi har fået en sove pose i et stort hylster med hvid tekst (tjekker hvad der står næste gang jeg kommer i kælderen) Og et lysegrønt oppusteligt liggeunderlag med hjem som der vidst ikke er nogle fra holdet der savner..

Hvis der er nogle der savner det kan jeg kontaktes på pm.

PostPosted: 09 Apr 2010 18:23 

Hej alle.

Jeg har mistet min originale GD kombispade. nogen har lånt den uden at spørge. den er lidt kortere end hvad er komfortabelt at grave huller med, har to forskellige farver grøn, og den er malet sjusket, så håndtag og hoved er pletvist den anden nuance grøn. Jeg vil sætte pris på at få den igen, da det er rigtig surt at grave sin LR 103 fri uden skovl...

JEG ER VILLIG TIL UDVEKSLING AF GIDSLER! jeg har fået en fremmed pose pløkker med hjem. det er en hvid pose med et serienummer skrevet med småt ved åbningen. pløkkerne i posen er af træ, og har et 4kantet hak nær toppen, så bardunerne sidder bedre fast på dem.

jeg så at Østerskov har lignende skovle, bortset fra, at deres er gode 20-25cm længere end min skovl. har I ved et uheld fået den med hjem?

ellers er der muligheden for at nogen simpelthen har lootet den - NOT COOL!

mine kontaktoplysninger er:
23256447
felenir@hotmail.com

PostPosted: 09 Apr 2010 20:41 

Vi har fået en feltspade ned hjem men jeg gætter på at den er fra norsca lejren.

Grøn og kort passer ret godt med beskrivelsen.

Det kan selvfølgelig også være elvernes loot.

PostPosted: 10 Apr 2010 10:59 

Vi havde ingen feltspade med.. dem glemte vi pænt i lokalerne, så de ikke blev væk i jylland ;)

Kristiansen.jesper@gmail.com

Post subject: Blæsehorn savnes!
PostPosted: 14 Apr 2010 13:52 

Blæsehorn i horn savnes meget. Det er vistnok ca. 40cm langt og har sort lædersnøre bundet omkring en rille i spidsen af hornet, i den brede ende er der boret et hul hvor snoren sidder fast med en knude på indersiden.

Det blev sidst set under optakten til det sidste store slag. Mit kompagni (Deir Smarnar Kvikindir) stod bagved ca. i midten og jeg kastede hornet langt bagud for at få det væk fra kampen.

Det blev samlet op og forsøgt blæst i af 3 udklædte personer der stod et stykke bag kampen på Norsca siden og siden er det ikke set.

Håber at nogen kan hjælpe mig, så skriv enten her, PB eller send en mail til Stumpie1@hotmail.com

Krigslive VI - Deir Smarnar Kvikindir

PostPosted: 17 Apr 2010 18:40 

kan I på nogen måde sende et billede af skovlen til mig? jeg kan ret nemt genkende den... ?

kontaktoplysninger står ovenfor.

- Ann Sofie

PostPosted: 25 Apr 2010 14:23 

Hej jeg har glemt noget :(

Jeg har glemt en stor jern kile. Den er lavet af massivt jern, og den har sådan nogle > > > tegn på den. Den er beregnet til at kløve træ med.

Den er glemt enten ved Norsca toiletterne eller ved Norsca parkeringsplads. Den lå muligvis en pose.

Jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen er stødt på den, og kan sige den ligger der nede, eller en som har taget den med hjem. Jeg skal nemlig bruge den til at kløve træ med til sommer. Jeg har ikke så meget lyst til at kører fra Hals til Silkeborg, hvis den ikke er der.

Tak på forhånd

Kim

Post subject: DUSØR! Blæsehorn savnes!
PostPosted: 09 May 2010 21:08 

Savner stadig mit blæsehorn og vil nu tilbyde en dusør på 150kr samt selvfølgelig fragt hvis hornet befinder sig i den anden ende af landet.

Jeg håber folk sender efterlysningen rundt blandt deres kompagnier, for jeg savner det virkelig.

Anita S. Jensen wrote:
Blæsehorn i horn savnes meget. Det er vistnok ca. 40cm langt og har sort lædersnøre bundet omkring en rille i spidsen af hornet, i den brede ende er der boret et hul hvor snoren sidder fast med en knude på indersiden.

Det blev sidst set under optakten til det sidste store slag. Mit kompagni (Deir Smarnar Kvikindir) stod bagved ca. i midten og jeg kastede hornet langt bagud for at få det væk fra kampen.

Det blev samlet op og forsøgt blæst i af 3 udklædte personer der stod et stykke bag kampen på Norsca siden og siden er det ikke set.

Håber at nogen kan hjælpe mig, så skriv enten her, PB eller send en mail til Stumpie1@hotmail.com

Krigslive VI - Deir Smarnar Kvikindir

Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 1 hour